Welcome in Neverland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 ✘ Another day in paradise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Elias Ridge
Elias Ridge

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 12-10-13

Character sheet
Soort: Human
Werk: Hunter
Karakter:

✘ Another day in paradise Empty
BerichtOnderwerp: ✘ Another day in paradise   ✘ Another day in paradise Emptyzo okt 13, 2013 12:16 am

Hee, dit is Elias! Als je meer over hem te weten wil komen, kijk even bij zijn shipper. Daar vind je een kleine backstory en meer over zijn karakter. Al vind ik het leuker als je het deel over zijn karakter niet leest; dan kan jouw personage het zelf uitvogelen! (: Ik ben opzoek naar vrienden: want Elias heeft iemand nodig die hij kan vertrouwen. Iemand waar hij plezier mee kan hebben en waar hij een soort haat-liefde verhouding mee heeft hehe, want dat is leuk. Vijanden zal hij zeker ook hebben. Hij is een politie man en een hunter, een combinatie waar de weerwolven in Neverland niet zo van houden. Hij is gedreven in zijn werk en door wat hij heeft meegemaakt zal hij je niet zo snel een kans geven wanneer je weerwolf bent. Hij is zich er wel van bewust dat er ook 'goede' weerwolven zijn, maar het zal wel wat moeite kosten om hem te overtuigen als jouw personage dat ook is. En Elias heeft ook een beetje liefde nodig. Door wat hij heeft meegemaakt met zijn vrouw zal hij zich niet zo snel voor je openstellen, maar er is nu een jaar voorbij gegaan en het is tijd dat hij zich er over heen zet.
Als je een idee hebt voor een epic story, pleeease tell me! (: Alles is welkom.

ELIAS RIDGE

RIDGE
26
HUMAN
THE BAD COP
HUNTER
[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
 

✘ Another day in paradise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Welcome in Neverland :: Character Development :: Plotting Central :: Shippers-