Welcome in Neverland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 "Can I help you?" Asked the big bad wolf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tyler Davis
Tyler Davis

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 12-10-13

Character sheet
Soort: Werewolf
Werk: Car mechanic
Karakter:

"Can I help you?" Asked the big bad wolf Empty
BerichtOnderwerp: "Can I help you?" Asked the big bad wolf   "Can I help you?" Asked the big bad wolf Emptyza okt 12, 2013 11:27 pm

Tyler liep de kleine koffie kamer in en pakte zijn eten uit de koelkast en stopte die in de magnetron om het op te warmen. Hij zou vandaag langer door gaan om aan zijn eigen auto te werken. Hij had een oude op de kop kunnen tikken en wou die zo snel mogelijk aan de praat krijgen. Zo hoefde hij niet met de bus te gaan of met zijn collega's mee te rijden. Vooral sochtens was dat een hel. Pas nadat hij vier bakken koffie op had was hij aan spreekbaar. Tyler wachtte op het gebliep van de magnetron en keek naar een paar collegas die er vandoor gingen. Terug naar het leven dat ze al weer ophadden gebouwt. Iets wat hij nog niet had. Al die maanden dat hij hier was had hij zich opgesloten in zijn huis of de garage van het werk. Hij sprak ook niet veel tegen zijn collega's alleen maar het nodige. Ook had hij zijn baas niks te melden. Toch had hij het voor elkaar gekregen dat hij buiten werk tijd bezig mocht gaan. Dit leven had hij allemaal te danken aan die trut van een Amilia. Hij had beter moeten weten dan bij haar te blijven. Hij had weg moeten gaan zodra hij het wist. Maar nee liefde deed pijn. En dat zal het ook altijd blijven doen. Hij vroeg zich af of ze de ring al had gevonden die hij verstopt had voor haar. Wachtend op het goeie moment dat hij haar zou vragen. Misschien had ze nu wel spijt. Of was ze verder gegaan met haar leven en had ze al een relatie. Het gebliep van de magnetron haalde hem uit zijn gedachten waardoor hij kort zijn hoofd schudde en zijn eten pakte. Eenmaal aan de tafel at hij zijn eten langzaam op terwijl hij regen op het dak hoorde vallen. Aan de ene kant haatte hij het dat hier zo vaak regende maar aan de andere kant. Het getik tegen de ruiten en op dak was best rust gevend. Voor al wanneer je niet in slaap kon vallen. Dan luisterde hij er maar al te graag naar. Nadat hij zijn laatste hap had genomen stond hij op en ruimde zijn bord op in de kleine vaatwasser die er stond. Hij moest hem niet vergeten aan te zetten straks wanneer hij naar huis ging. Hij pakte een beker waar hij koffie in deed voor hij terug liep de garage in. Tyler dronk zijn koffie op voor hij de radio aanzette en de laken van zijn auto trok. Hij haalde de kar met gereedschap op en ging aan het werk. Het duurde niet lang voor hij onder de auto lag en zacht mee floot met een nummer die op de radio was te horen.



& hazel
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Leval
Hazel Leval
"Can I help you?" Asked the big bad wolf 2lbgak1

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 12-10-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Soort: Human
Werk: Drama Teacher/Hunter
Karakter:

"Can I help you?" Asked the big bad wolf Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Can I help you?" Asked the big bad wolf   "Can I help you?" Asked the big bad wolf Emptyzo okt 13, 2013 12:21 am

'Nog een klein stukje.' Fluisterde Hazel haar auto toe. Ze hield kramp achtig haar stuur vast omdat ze niet wilde dat haar auto het zou begeven voordat ze thuis zou zijn. Morgen kon ze wel de auto van haar stiefmoeder lenen om later de auto naar de garage te brengen of om even te bellen. Ze waren nu toch al gesloten dus nu kon Hazel niets meer doen. 'Toe nou een klein stukje.' Het oude autootje ratelde onder haar en ze hoorde gewoon hoe de auto het langzaam begon te begeven. Ze zuchtte zachtjes terwijl ze langzaam door reed naar huis. Ze durfde niet al te hard te rijden omdat ze bang was dat hij het dan helemaal zou begeven. Het was een oude alfa romeo julliet. Ze had hem van haar vader gekregen die hem helemaal opgeknapt had voor haar. Wat die man allemaal met auto's kon was gewoon eng. Of misschien kwam het eerder omdat ze gewoon niets van auto's begreep.
'Nee! nee!, nee, nee, nee.' Riep Hazel achter elkaar, ze sloeg tegen haar stuur en liet daarna haar hoofd tegen de stuur aan leunen. 'Waarom nu? Ik moet nog een fucking end naar huis.' Jammerde ze zachtjes tegen haar stuur. Ze keek weer op van haar stuur en keek of ze misschien bij een huis kon aanbellen. Tot haar grote verrassing kon ze aanbellen bij de garage. Eerst zou ze haar stiefmoeder bellen, sowieso even laten weten dat ze pas later thuis zou komen. Ze haalde haar telefoon uit haar rugtas die naast haar had gestaan. Ze zocht het nummer van haar stiefmoeder en liet die over gaan. Na een tijd kreeg ze de voicemail, zachtjes zuchtte Hazel. 'Hoi Allison, ik heb auto pech en kan niet meer verder rijden. Gelukkig sta ik vlakbij de garage waar licht brand dus ik ga het daar even proberen. Anders kom ik naar huis lopen. Dus ik ben wat later thuis.' Zei Hazel in de telefoon en sloot hem daarna af. Ze wilde eerst niet de auto uitstappen omdat het gewoon te mistig was toch deed ze het maar. Ze stapte haar auto aan en draaide die op slot. Gelukkig regende het niet, maar de mist was wel heel dicht vandaag. Het was ook al donker geworden. Ze sloeg haar jas dicht en liep richting de deur. Ze drukte tegen de deurbel en hoorde die luid ringen. Ze bibberde even van de kou terwijl ze weer achterom keek naar haar auto. Die was bijna niet te zien door de mist. Ze sloeg haar armen weer over elkaar en keek weer naar de deur. Nogmaals drukte ze op de bel en het luide gering van de bel was weer te horen. Misschien was er toch niemand en hadden ze per ongeluk het licht aan laten staan. Hazel draaide zich weer om, om terug te lopen naar haar auto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler Davis
Tyler Davis

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 12-10-13

Character sheet
Soort: Werewolf
Werk: Car mechanic
Karakter:

"Can I help you?" Asked the big bad wolf Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Can I help you?" Asked the big bad wolf   "Can I help you?" Asked the big bad wolf Emptyzo okt 13, 2013 1:41 am

Terwijl tyler bezig was gleed zijn gedachten toch weer terug naar vroegen. Waarom kon hij het niet gewoon achter zich laten en het gewoon vergeten? Hij zou zijn familie nooit meer terug zijn. Ook zijn vrienden niet. Tyler vroeg zich dan ook af hoe het leven daar nu was. Of ze wisten dat hij een monster was. Dat hij in neverland zat en nooit meer terug zou kunnen komen? Waarom probeerde hij niet gewoon over de muur te klimmen. Het zou moeten lukken. Vooral als je samen werkte met iemand. Maar met wie zou hij dat kunnen doen? Hij vertrouwde niet dus kon hij het niet doen. Hij kwam weer onder de auto vandaan en ging kort zitten voor hij op stond. Tyler legde de gereedschap terug en deed vervolgens de moter kap los. Hij draaide een paar bouten wat los voor hij weer onder de auto ging liggen. Terwijl hij verder ging schrok hij zich rot van de bel. Hij kwam omhoog en stote zijn hoofd. Vloekend kwam hij onder de auto vandaan en wreef over zijn voorhoofd waar door er een zwarte veeg over heen kwam. Tyler veegde zijn handen schoon aan een doek en hoorde voor een tweede keer de bel. "Ja ja rustig" Sprak hij mompelend. Tyler legde de doek weg en liep naar de deur. Eenmaal daar haalde hij hem van het slot en opende de deur. Hij merkte meteen dat de regen op was gehouden. Daar in de plaats voor was er nu mist. Een dichte mist nog wel. Zijn blik gleed naar de rug van een vrouw en hij zette een stap in de deur openening. "Hey, kan ik iets voor je doen?" Vroeg hij. Al snel zette hij een stap naar achteren en hield de deur los. "Je mag binnen komen hoor als je dat wilt." sprak hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazel Leval
Hazel Leval
"Can I help you?" Asked the big bad wolf 2lbgak1

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 12-10-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Soort: Human
Werk: Drama Teacher/Hunter
Karakter:

"Can I help you?" Asked the big bad wolf Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Can I help you?" Asked the big bad wolf   "Can I help you?" Asked the big bad wolf Emptyma okt 14, 2013 7:55 am

Hazel had een tijdje voor de deur gestaan, maar er kwam niemand naar buiten toe om haar te helpen. Zoals Hazel had bedacht zouden de mensen uit de garage waarschijnlijk het licht vergeten uit te doen. Zacht zuchtte ze en had zich al weer omgedraaid om daarna weg te lopen van het huis. Maar ze werd tegen gehouden door een stem. "Hey, kan ik iets voor je doen?" Hazel draaide zich om en keek naar de jongen die in de deur opening stond. Hij had niet echt een bijzonder uiterlijk, zo'n typische mooi boy waar zij nooit een kans mee zou kunnen maken als ze dat zou willen. Hazel was behoorlijk streng opgevoed door haar vader. Ze mocht bijna nooit op date met jongens. De laatste jaren had ze daar ook geen tijd meer voor om over jongens na te denken. Maar de laatste tijd kwam de gedachten over een leuke jongen steeds meer naar boven. Misschien gewoon omdat ze moe was en niemand meer thuis had zitten waar ze zich veilig bij voelde. Die had ze ook niet nodig, zij kon zichzelf wel beschermen. Ze knikte.
'Ja graag.' Zei Hazel met een glimlach. 'Mijn auto is gecrasht,' Ze wees even achter haar naar haar auto. 'Ik weet niet wat er mee aan de hand is en toevallig zag ik hier licht branden dus dacht. Ik waag het gewoon even om te kijken of iemand open doet.' Legde Hazel uit aan de jongen. "Je mag binnen komen hoor als je dat wilt."
'Dankje.' Zei Hazel en ze liep naar binnen toen. Ze volgde de jongen en voelde hoe de wamre meester van haar maakte. Ze knoopte haar jas los. Had er eigenlijk best wel spijt van dat ze een kort jurkje had aan getrokken met een diepe decolleté. Ze had een meiden avond gehad met een paar meiden. Gewoon gezellig drankje doen en met jongens flirten. Het was voor Hazel vooral een drankje doen. Ze hield haar jas wel gewoon aan, straks kreeg de jongen nog verkeerde ideeën ook.
'Ik ben Hazel by the way.' Stelde ze zich snel voor. 'Ik denk trouwens dat er iets onder mijn auto stuk gegaan is, ik weet niet zeker maar ik denk dat ik ergens over heen gereden ben en dat, dat de druppel was voor hem.' Legde Hazel snel de situatie uit. Ze hoopte eigenlijk dat de jongen de auto nu nog kon maken, maar misschien was dat iets te veel gevraagd van hem. Hopelijk zou hij haar dan een lift naar huis kunnen brengen of dat ze misschien hier kon crashen.
'Sorry ik kom nog al met de deur in huis vallen, ik snap dat je hem nu misschien niet kan maken of wil maken, het is natuurlijk na sluitingstijd. Het mag ook morgen.' Bood ze haar excuses aan. Ze glimlachte naar hem en keek even in het rond. Het zag er echt uit als een typische garage.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler Davis
Tyler Davis

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 12-10-13

Character sheet
Soort: Werewolf
Werk: Car mechanic
Karakter:

"Can I help you?" Asked the big bad wolf Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Can I help you?" Asked the big bad wolf   "Can I help you?" Asked the big bad wolf Emptywo okt 16, 2013 8:56 pm

Toen de jonge vrouw zich om had gedraaid bekeek hij kort haar gezicht. Hij moest bekennen dat ze mooi was. Maar meer aandacht bestede hij er niet aan. Wat hij nu in elk geval wel wist was dat hij haar niet kende. Of in elk geval herkende. 'Ja graag.' Tyler luisterde aandachtig naar het de blondine toen ze vertelde waar mee: 'Mijn auto is gecrasht,' Daar ging de avondje aan zijn auto werken. Toch volgde hij haar vinger en kon de auto net zien staan door de mist. 'Ik weet niet wat er mee aan de hand is en toevallig zag ik hier licht branden dus dacht. Ik waag het gewoon even om te kijken of iemand open doet.' Zijn blik gleed weer naar de blondine en knikte. "Je hebt geluk, meestal zijn we na sluitings tijd ook echt allemaal weg." Zijn blik gleed weer naar de auto en besloot haar eerst even binnen te laten en misschien een kop koffie aan te bieden voor dat hij de auto naar binnen zal halen. Hij vroeg haar dan ook binnen omdat het mistig en misschien ook wel koud. Kort gleed zijn blik naar boven richting de hemel maar daar was ook helemaal niks te zien. Zelfs de maan niet die zijn leven eigenlijk in haar macht had. Zijn blik gleed weer naar de jonge vrouw toen ze weer begon te praten. 'Dankje.' Zodra ze binnen was sloot hij de deur en liep voor haar verder de garage in. "Koffie?" Zonder antwoord liep hij de kleine koffie kamer in en zette nieuwe koffie voor hij weer terug liep. Zijn blik gleed meteen over haar lichaam toen hij zag dat haar jas los was. Kort bleven zijn ogen hangen bij haar decolleté voor ze de weg volgden naar beneden. Wat had hij een mooie vrouwen lichaam gemist in die maanden dat hij hier was. Meteen moest hij weer aan Amelia denken en liet hij zijn blik weg gaan nadat hij moeizaam slikte. Kort schudde hij zijn hoofd en keek naar zijn auto. 'Ik ben Hazel by the way.' Tyler knikte enkel terwijl hij naar de auto bleef staren. "Tyler." Sprak hij enkel. Misschien was het beter als zij gewoon koffie ging drinken en hij meteen aan de slag ging met haar auto. 'Ik denk trouwens dat er iets onder mijn auto stuk gegaan is, ik weet niet zeker maar ik denk dat ik ergens over heen gereden ben en dat, dat de druppel was voor hem.' Tyler kon het toch niet laten om haar aan te kijken en deed veel moeite om naar haar gezicht te blijven kijken. "Dan is een oud ding." Sprak hij met een korte glimlach voor hij weer weg keek. 'Sorry ik kom nog al met de deur in huis vallen, ik snap dat je hem nu misschien niet kan maken of wil maken, het is natuurlijk na sluitingstijd. Het mag ook morgen.' Tyler haalde zijn schouders op en zorgde er voor dat hij haar niet aan keek. "Ik zou wel even kunnen kijken." Tyler liep naar een grote kast en trok die los. Al snel zag hij de zaklamp waar hij naar op zoek was. "De koffie is als goed is klaar, ik ga even een kijkje nemen." Hij pakte de zaklamp en een gereedschaps kist en liep richting de deur. Kort bleef hij even staan en keek hij om. "Als goed is moeten er nog koeken liggen in een van de kastjes." Vervolgens drukte hij de grote buiten lamp aan voor hij naar buiten verdween. Al snel zag hij dat de lamp niet echt heel veel hielp. Eenmaal bij de auto keek hij eerst onder de motor kap voor hij op de grond ging liggen en met de lamp onder de auto scheen. Hij kon zo het probleem niet zien. Daar voor moest hij de auto naar binnen krijgen. Tyler pakte de kist weer op en liep terug naar binnen. "Ik kan niet echt zien wat er mis aan is." Sprak hij. Niet echt wetend waar ze zich nu bevond maar hem vast wel kon horen. "Dus moeten we hem binnen zien te krijgen. Misschien kun je hem weer starten dat gaat dan stukken makkelijk." Tyler liep naar de deur toe en drukte op een knop waar door een van de garage deuren omhoog gingen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


"Can I help you?" Asked the big bad wolf Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Can I help you?" Asked the big bad wolf   "Can I help you?" Asked the big bad wolf Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

"Can I help you?" Asked the big bad wolf

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Welcome in Neverland :: Neverland :: Village-