Welcome in Neverland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 2 Persoontjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Marnix Bones
Marnix Bones

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 21-10-13

Character sheet
Soort:
Werk:
Karakter:

2 Persoontjes Empty
BerichtOnderwerp: 2 Persoontjes   2 Persoontjes Emptydi okt 22, 2013 9:20 am

When I'm asleep I dream of a better world.

Ik zoek voor Marnix nog twee heel belangrijke personages, of in ieder geval toch 1 persoon. Doordat hij nog zeer jong is en nog niet voor zichzelf kan zorgen heb ik dus 2 personen nodig die voor hem willen zorgen, een soort van vervanging voor zijn ouders. Natuurlijk kunnen deze twee personen ook gewoon zijn echte ouders zijn. Deze twee personen mogen zo vreemd zijn als je maar wilt. Het mag een gay koppel zijn (wat ik geweldig zou vinden xD) maar het mogen bv ook twee hunters zijn waardoor dat Marnix zelf miss rondloopt met een pistool. Alles mag dus eigenlijk, laat je fantasie maar de vrije loop. Je mag daarbij ook een beetje de geschiedenis van Marnix mee bepalen.

Aanmeldingen
- Jax Teller
- Elias Rodge

I pray, I believe and I keep having faith.
robb stark


Laatst aangepast door Marnix Bones op wo okt 23, 2013 12:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Elias Ridge
Elias Ridge

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 12-10-13

Character sheet
Soort: Human
Werk: Hunter
Karakter:

2 Persoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2 Persoontjes   2 Persoontjes Emptydi okt 22, 2013 9:45 am

Oh cool! Ik was stiekem al opzoek naar een leuk plot, en dit spreekt me heel erg aan (: Ik denk dat Elias heel goed de vader zou kunnen zijn van Marnix, maar als jij denkt dat hij daar niet zo bij past dan kan hij natuurlijk ook gewoon iemand zijn die hem tegen komt en aan hem gehecht raakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marnix Bones
Marnix Bones

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 21-10-13

Character sheet
Soort:
Werk:
Karakter:

2 Persoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2 Persoontjes   2 Persoontjes Emptywo okt 23, 2013 12:46 am

Ik zet je erbij, ga met beslissen zowiezo nog wel even wachten, misschien dat er nog mensen willen en die moeten ook de tijd krijgen ^_^
Je staat er in ieder geval bij~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


2 Persoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2 Persoontjes   2 Persoontjes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

2 Persoontjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Welcome in Neverland :: Character Development :: Plotting Central :: Wanted-